mgr Agnieszka Depowska

pedagog, logopeda,  terapeuta SI, ratownik medyczny, psycholog kliniczny (w trakcie specjalizacji)

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie, magister pedagogiki, 2017
  • Instruktor masażu Shantala, 2019
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania – studia podyplomowe: “Logopedia szkolna i przedszkolna z logorytmiką”, 2019, “Logopedia ogólna z logorytmiką”, 2020
  • Uczelnia Nauk Społecznych – studia podyplomowe: “Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia”, 2020
  • w trakcie studiów magisterskich “Psychologia, specjalizacja kliniczna”
  • Trening umiejętności społecznych – szkolenie, 2021


  • Certyfikaty

  • Szkolenie – Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
  • Opóźniony rozwój mowy (diagnoza, terapia, masaż, istota problemu i strategie terapeutyczne, metoda wywoływania głosek)
  • Terapia ręki i stopy
  • Terapia dziecka z rotacyzmem, mową bezdźwięczną, sygmatyzmem
  • Masaż logopedyczny
  • Trening karmienia
  • Podstawy kinesiotapingu
  • Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu
  • Badania słuchu w logopedii
  • Komunikacja językowa dziecka z autyzmem – diagnoza i terapia logopedyczna
  • SI w terapii logopedycznej
  • Praksja, dyspraksja, apraksja
  • TUS dla dzieci z ASD i zespołem Aspergera
  • Doświadczenie

    • diagnoza logopedyczna
    • terapia logopedyczna dostosowana do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka obejmująca:
      • wdrożenie zasad wychowania słuchowego
      • ćwiczenia słuchowe z wykorzystaniem dźwięków otoczenia i mowy
      • ćwiczenia percepcji fonematycznej
      • ćwiczenia syntezy i analizy słuchowej
      • trening SPPS-S
      • trening słuchowy
      • ćwiczenia mowy biernej
      • ćwiczenia mowy czynnej
      • ćwiczenia słownikowe
      • ćwiczenia gramatyczne
      • ćwiczenia kształtujące prawidłową artykulację głosek
      • ćwiczenia usprawniające pracę aparatu artykulacyjnego
      • masaż logopedyczny
      • kształtowanie prawidłowego aktu gryzienia, żucia i połykania
      • terapia karmienia
      • ćwiczenia fonacyjne
      • ćwiczenia oddechowe
      • ćwiczenia dykcyjne
      • ćwiczenia płynności mówienia
    • działania wspierające terapię logopedyczną:
      • ćwiczenia słuchowo-ruchowe
      • zajęcia sensoplastyki
      • terapia ręki i stopy
      • terapia przy zastosowaniu elektrostymulacji
      • trening TUS
    • terapia psychologiczna dzieci i młodzieży z problemami emocjonalnymi, wychowawczymi, za zaburzeniami zachowania
    • psychoedukacja rodziców
    • TUS – autyzm
    • ocena gotowości do podejmowania zadań
    • rozpoznanie pod kątem gotowości szkolnej
    • ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności poznawczych
    • ćwiczenia doskonalące technikę czytania z wykorzystaniem istniejących metod
    • ćwiczenia wspierające realizację programu szkolnego
    • ćwiczenia stymulujące rozwój grafomotoryczny i koordynację wzrokowo-ruchowo-słuchową
    • ćwiczenia motoryki małej
    • zabawy ogólnorozwojowe
    • diagnoza i terapia SI